2016. december 1., csütörtök

Blogmas 1.- Adventi koszorúnk

Végre itt a December 1., így végre elkezdhetem a Blogmas sorozatomat, amit már vártam egy ideje.

Az első Blogmas bejegyzés az általam elkészített Adventi koszorúnkról fog szólni. Minden évben saját kezűleg készítjük el a mi kis koszorúnkat. Őszintén szólva az alap szinte ugyan az, csak a kinézetén szoktunk változtatni minden évben egy kicsit.






Hozzávalók a koszorúhoz

  • 1 szalmakoszorú alap (tetszés szerint lehet bármilyen alap, kinek mi tetszik, esetleg ki mit tud beszerezni)
  • 1 műfenyő girland (célszerű olyan hosszúságút választani, ami teljesen befedi a koszorú alapunkat)
  • különböző karácsonyi díszek, apró gömböcskék (az én koszorúmat mű mikulásvirág fejek díszítik, és egy piros gyöngysor, amin apró karácsonyi motívumok vannak)
  • szalagok, masnik
  • és természetesen 4 db gyertya, ami nélkül nem is Adventi koszorú a koszorúnk :)
  • gyertyatű, vagy bármilyen kampó amibe a gyertyát bele tudjuk szúrni
A hozzávalókról a fotók nem sajátok, amiért előre is elnézést kérek, de már elkészült a koszorú, amikor észbe kaptam, hogy nem fotóztam le külön külön :(

Az elkészítése nagyon egyszerű volt. Első lépésben a még sima alapba bele szúrtam alulról a kampót, amire később majd a gyertyák kerülnek. Ezután, a szalma alapra rátekerjük a fenyő girlandot, és a gyöngysort (tetszés szerint van aki mini égősort használ, kinek mi tetszik)
Megtűzdeljük a kisebb nagyobb díszekkel, végül felkerül a gyertya is rá. Nekem a Karácsony nem maradhat el a piros, illetve a bordó színek nélkül, így az ideig koszorúnkban is ezek a színek voltak a motiválóak számomra.
A gyertyák szempontjából mindenki másként vélekedik. Van aki a növekvő sorrendű gyertyákkal, van aki pedig a különféle színű gyertyákkal jeleníti meg az Adventi ünnep vasárnapjait és a karácsonyt. Én egyforma méretű és egyforma színű gyertyákkal díszítettem a koszorúnkat, amin 3 gyertya piros szalaggal és masnival van ellátva, egy pedig nagy arany masnival.
Amikor minden díszt elhelyeztem a koszorúnkra, megkerestem az asztalunkon a legmegfelelőbb helyet, és ott díszíti a lakásunkat.
Ti elkészítettétek már a saját koszorútokat? Milyen színvilágot használtatok a készítéskor?
Ha gondoljátok osszátok meg itt, vagy a facebook oldalamon a ti Adventi koszorúitokról a képet.
Ezzel az első Blogmas posztal kívánok nektek kellemes Decembert, és kellemes készülődést az Adventi időszakban, és Karácsonyra.
Tina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése