2016. november 29., kedd

Karácsonyi postok

Sziasztok!
Mivel közeleg mindenki kedvenc ünnepe, a Karácsony, így eszembe jutott egy kis újdonság a blogon. Manapság eléggé elterjedtek a Youtube-n a karácsony váró videók. Személy szerint izgatottan szoktam minden nap megnézni az újabb és újabb videókat, amik nagyon inspirálóan hatnak rám az ünnepi készülődésben. Úgy gondoltam, hogy én is belevágok ebbe a karácsony váró napi témába, csak egy kicsit másként.
Mivel én csak a blogolással foglalkozok, így ezt az ünnep váró sorozatot blogpost formájában fogom létrehozni. December 1.-től minden nap lesz a blogomon 1-1 post, ami a karácsony témájával, a készülődéssel fog foglalkozni. Lesznek benne dekorációs ötletek-tippek, kedvencek, sminkes és DIY postok is egyaránt. Sőt még egy kis meglepetést is tartogatok számotokra..(részletek később érkeznek ;))

Ti készültök már a karácsonyra? Elkezdtétek már a lakás, szobátok dekorálását?
Ha van valami amit szívesen látnátok a karácsonyi post sorozatban, azt írjátok meg nekem akár kommentben, akár a facebookon.
Szép napot nektek!
Tina



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése